ایجاد تغییراتی مفید در سبک زندگی
تولید کننده و فروشنده ظروف یکبار مصرف کاغذی،چاپ لیوان کاغذی متناسب با سلیقه مشتری

آمار مطالب

کل مطالب : 30
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 118
بازدید سال : 562
بازدید کلی : 1161

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان چاپ لیوان کاغذی و آدرس chaplivankaghazi-sabzcup.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






تبلیغات
سبزکاپ تولید کننده و فروشنده انواع ظروف یکبار مصرف کاغذی و تولید کننده ماشین آلات ظروف یکبار مصرف
نویسنده : م.سلطانی
تاریخ : سه شنبه 28 خرداد 1398
نظرات

 لیوان کاغذی یکبار مصرف ساخته شده از کاغذ است که با پوششی از جنس پلاستیک یا موم اندود شده است، استفاده از موم یا پوشش پلاستیکی موجب جلوگیری از نشت مایعات و خیس شدن لیوان کاغذی می گردد. لیوان یکبار مصرف کاغذی از منابع تجدیدپذیر تهیه و تولید می شوند. لیوان کاغذی باید از کاغذهای بهداشتی و مناسب ساخته شوند. تنها در این صورت است که می توان از آن ها برای نگهداری از مایعات گرم و سرد و مواد غذایی تر در طولانی مدت استفاده نمود.

لیوان یکبار مصرف کاغذی

استفاده از لیوان یکبار مصرف کاغذی دارای طیف گسترده ای می باشد. اکنون زمانی مناسب برای وارد شدن به جمع مصرف کنندگان ظروف یکبار مصرف کاغذی و معرفی آن ها به دوستان و آشنایان خود می باشد. به ایجاد تغییراتی مفید در سبک زندگی خود و خویشاوندان و دوستان خود کمک نمایید. مزایای بسیاری در استفاده از لیوان یکبار مصرف کاغذی در مقایسه با ظروف یکبار مصرف ساخته شده از مواد دیگر مانند پلاستیک وجود دارد.

ظروف یکبار مصرف کاغذی در سراسر جهان به عنوان روشی مناسب و کاربردی برای جلوگیری از ایجاد آلودگی و فساد در مواد غذایی مورد توجه قرار گرفته اند. همچنین این نوع ظروف اغلب به دلیل داشتن ظاهری زیبا و شیک چشم نوازتر هستند که این موضوع به خودی خود باعث جذب بیشتر مشتریان به ظروف یکبار مصرف کاغذی شده است.

لیوان یکبار مصرف کاغذی دارای مزایای متعددی می باشند. که در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهد شد:

  1. لیوان یکبار مصرف کاغذی و دیگر ظروف کاغذی با فرآیندی بسیار ساده و با استفاده از مواد خام اولیه و بهداشتی با کمترین مواد زائد ساخته می شوند که این مسئله به بازیافت سریع تر این ظروف کمک بسیاری خواهد کرد.
  2. استفاده از ظروف یکبار مصرف کاغذی برای استفاده در مجالسات ترحیم، ازدواج، همایش ها و مهمانی های خانوادگی، مسافرت، مراسم چای و ... گزینه مناسبی محسوب می شود.
  3. طرح ها و ظاهر جذاب لیوان یکبار مصرف کاغذی و سایر محصولات کاغذی و همچنین عدم تولید مواد سمی در طبیعت، این ظروف را از دیگر ظروف یکبار مصرف متمایز می کند.
  4. لیوان یکبار مصرف کاغذی می توانند به صورت سفارشی با طرح های سفارشی مانند لوگو، نام تجاری یا یک پیام تبلیغاتی چاپ و تولید شوند. چاپ لیوان تبلیغاتی امروزه به عنوان یک روش کم هزینه و شکیل برای تبلیغات شرکت ها، برندهای مختلف، تجارت ها و ... مورد استقبال صاحبان مشاغل قرار گرفته اند.


تعداد بازدید از این مطلب: 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید
گروه تولیدی صنعتی سبزکاپ فعالیت خود را از سال 88 در زمینه ساخت قطعات و قالب های ظروف کاغذی شروع کرد که شامل: انواع لیوان کاغذی در سایزهای متفاوت،بشقاب و پیش دستی کاغذی،لیوان چای، ساخت دستگاه پیش دستی با مکانیزم هیدرولیک می باشد. این شرکت با فروش بهترین برندهای تولید کننده دستگاه های یک بار مصرف کاغذی و واردات دستگاه های فوق در زمره شرکت های معتبر فروشنده مستقیم ماشین آلات می باشد.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود